Hvis du gerne vil logge ind på vores hjemmeside er der en fin lille vejledning her på siden. Du starter med at trykke på "Log ind" øverst i højre hjørne.
Når først du er logget ind på siden har du flere muligheder hvor du kan se flerte informationer, få mulighed for at tilmelde dig eller dit barn til de aktiviteter/weekender hvor der er tilmelding og endelig med dette link her på Medlemsservice få mulighed for at rette jeres oplysninger om dig selv eller dit barn..
Det er vigtigt at du sikrer at de oplysninger der er gemt om dit barn og om dig er opdaterede da vi derved har mulighed for at komme i kontakt med jer.
Har du problemer med at logge ind på Medlemsservice, så tryk på 'Nulstil kodeord' og indtast email-adresse. Er email-adressen registreret i systemet, vil du få en mail med et link til at nulstille kodeordet.
Bemærk: Spejdere og deres forældre har hver deres profil i systemet. Har spejderen ikke sin egen email-adresse, er det ikke muligt at gå direkte til hans/hendes profil. Man kan i stedet komme til spejderens profil fra en af forældrenes profiler ved at trykke på 'Vis' til højre for barnets navn under 'Forældre til'.
OBS: Det er ikke tilladt at have den samme email-adresse (eller samme mobilnummer) knyttet til flere personer. Forældres email-adresse og mobilnummer skal derfor kun registreres på deres egen profil, ikke på spejderens.